Feedback Pelanggan Yang Ke 39

April 17, 2017

Kali ni saya kembali lagi bersama Feedback Pelanggan Yang Ke 39. Feedback kali ni ambil masa seminggu lebih untuk dikumpul dan terima kasih banyak-banyak saya ucapkan kepada pelanggan yang sudi memberi maklum balas.

Feedback yang diterima semuanya saya anggap sangat penting kerana ia menjadi satu motivasi apabila saya mengalami kesukaran berurusan dengan pelanggan.

Apabila berdepan dengan kerenah pelanggan yang bermacam gaya, saya akan kembali membaca segala feedback yang dikumpul. Selesai sahaja baca, saya akan menjadi kembali bersemangat dan ceria untuk meneruskan layanan.


Akhir sekali saya harap feedback yang ke 40 nanti tidak mengambil masa yang lama untuk dikumpul. Kalau ada masa saya akan kongsikan kerenah pelanggan yang saya kena hadap pada setiap hari.

You Might Also Like

0 ulasan