Kedai Print Gambar Instax Dan Gambar Polaroid

April 10, 2017

Bagi yang masih mencari Kedai Print Gambar Instax Dan Gambar Polaroid untuk print gambar peribadi, anda semua boleh berkunjung ke kedai saya yang dikenali sebagai Detik Instax. Saya telah menjalankan bisnes print gambar polaroid sejak Oktober 2015 dan sepanjang tempoh tersebut sudah beribu pelanggan telah menempah servis ini.

Gambar yang hendak diprint tidak semestinya dari telefon pintar. Boleh juga gambar lama yang tersimpan rapi di dalam komputer peribadi contohnya gambar masa zaman sekolah, gambar hari raya, gambar kahwin, malah apa jua sahaja gambar yang sangat bermakna bagi anda.

Saya menyediakan pelbagai pakej yang berbeza saiz dan harga mengikut citarasa serta gambar pelanggan. Jika pelanggan mempunyai gambar selfie seorang diri, saya mencadangkan agar memilih pakej A kerana saiz yang kecil dan kelihatan comel.

Manakala jika terdapat lebih daripada seorang di dalam sebuah gambar, saya mencadangkan agar mengambil pakej B atau C kerana saiz yang lebih besar dan gambar akan kelihatan lebih jelas.

Kalau anda berminat dengan gambar polaroid sebenar, saya juga menyediakan servis print menggunakan original instax film. Original maksudnya yang betul-betul asli keluaran Fujifilm dan kebanyakan pelanggan yang order, mereka mahu abadikan kenangan manis untuk disimpan di dalam album.


Hubungi Saya

Jika anda betul-betul berminat untuk ketahui dengan lebih lanjut, segala info mengenai semua pakej yang saya sediakan sudah saya tulis di dalam blog ini sebagai rujukan. Atau jika anda urgent mahu order secepat mungkin, boleh tengok info dibawah ini :

Whatsapp : 013 621 8074

Email : detikpolaroid@gmail.com


Maklum Balas Pelanggan


Saya sangat hargai maklum balas yang diterima oleh pelanggan Detik Instax. Oleh itu segala maklum balas yang saya terima sejak mula bisnes ini dulu telah pun saya kumpulkan di satu tempat.

Kalau anda masih ragu-ragu dan kurang yakin dengan servis yang saya lakukan, anda boleh rujuk segala maklum balas yang telah saya kumpul. Sila klik link di bawah yang akan membawa terus ke tempat segala feedback yang saya sediakan.



You Might Also Like

1 ulasan

  1. hai...sy nak buat agent awak ble tak? wasap saya 0165571978

    BalasPadam